Klantenservice
Hoe kan ik in contact komen met de afdeling webshop?
U kunt uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar
webshop@manwood.nl of u kunt bellen naar +31 (0)20-7220960. Indien u reeds een bestelling heeft geplaatst, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden.
Herroepen
Mocht u gebruik willen maken van het recht tot herroeping dan vindt u hier een
model formulier herroeping, u kunt dit als voorbeeld gebruiken en/of per email aan ons duidelijk maken dat u van de koop wilt afzien, de ontvangst van uw herroeping zullen wij bevestigen. Na ontvangst van uw herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw aankoop terug te sturen. Uitgebreide informatie over het herroepingsrecht/retourneren:
https://www.manwood.nl/service/ruilen-retourneren.html.
Cadeaubon
U kunt uw liefste verrassen met een Cadeaubon van Manwood, de cadeaubon is verkrijgbaar op de Willemsparkweg 173 te Amsterdam, u betaalt daar terplekke het bedrag wat u op de Cadeaubon wilt zetten.
Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Indien u een klacht heeft over een product of onze dienstverlening, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze customer service via telefoonnummer 020-7220960/085-0163880 of een e-mail te sturen naar
customerservice@manwood.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie. Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
contactgegevens:
Middenweg 19, 1098 AA Amsterdam
Tel: +31 (0)20-7220960
Tel: +31 (0)85-0163880