• Binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Klantenservice tel: 020 7220960
  • Lid van Thuiswinkel Waarborg
Nederlands
Categorieën
Uw filters

Klantenservice

Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?
U kunt uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar webshop@manwood.nl of u kunt bellen naar +31 (0)20-7220960. Indien u reeds een bestelling heeft geplaatst, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden.

Herroepen
Mocht u gebruik willen maken van het recht tot herroeping dan vindt u hier een model formulier herroeping, u kunt dit als voorbeeld gebruiken en/of per email aan ons duidelijk maken dat u van de koop wilt afzien, de ontvangst van uw herroeping zullen wij bevestigen. Na ontvangst van uw herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw aankoop terug te sturen. Uitgebreide informatie over het herroepingsrecht/retourneren: https://www.manwood.nl/service/ruilen-retourneren.html.

Cadeaubon
U kunt uw liefste verrassen met een Cadeaubon van Manwood, deze zijn te verkrijgen bij beide filialen, op de Middenweg 17 & op de Willemsparkweg 173 te Amsterdam, u betaalt daar terplekke het bedrag wat u op de Cadeaubon wilt zetten.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze webshop via telefoonnummer 020-7220960 of een e-mail te sturen naar webshop@manwood.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie. Voor aanvullende informatie verwijzen wij u naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

contactgegevens:
Middenweg 17, 1098 AA Amsterdam
Tel: +31 (0)20-7220960

Divide