• Binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Klantenservice tel: 020 7220960
  • Lid van Thuiswinkel Waarborg
Nederlands
Categorieën
Uw filters

Klantenservice

Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?
U kunt uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar webshop@manwood.nl of u kunt bellen naar +31 (0)20-7220960. Indien u reeds een bestelling heeft geplaatst, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden.

Retourneren
Standaard ontvangt u bij uw order de factuur en een retourformulier. Na ontvangst heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. Retourneren van schoenen is voor eigen rekening.
Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting wanneer wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar webshop@manwood.nl.

Herroepen
Mocht u gebruik willen maken van het recht tot herroeping dan vindt u hier een model formulier herroeping, u kunt dit als voorbeeld gebruiken en/of per email aan ons duidelijk maken dat u van de koop wilt afzien, de ontvangst van uw herroeping zullen wij bevestigen. Na ontvangst van uw herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw aankoop terug te sturen. Uitgebreide informatie over het herroepingsrecht/retourneren: https://www.manwood.nl/service/ruilen-retourneren.html.

Cadeaubon
U kunt uw liefste verrassen met een Cadeaubon van Manwood, deze zijn te verkrijgen bij beide filialen, op de Middenweg 17 & op de Willemsparkweg 173 te Amsterdam, u betaalt daar terplekke het bedrag wat u op de Cadeaubon wilt zetten.

Garantievoorwaarden
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing.
Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie. Deze klacht nemen wij te allen tijde in behandeling en wij bieden hiervoor direct een passende oplossing.
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dient u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden door ons niet in behandeling genomen.

Onder deze garantie vallen niet:
• Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik
• Defecten en slijtage welke niet te verwachten zijn bij normaal gebruik
• Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten
• Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud
• Verkleuring of afgeven van schoenen aan andere producten
• Ritsen, studs, kraaltjes en overige applicaties
Zie ook onze Algemene Voorwaarden

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Indien u een klacht heeft, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze webshop via telefoonnummer 020-7220960 of een e-mail te sturen naar webshop@manwood.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie. Voor aanvullende informatie verwijzen wij u naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

contactgegevens:
Middenweg 17, 1098 AA Amsterdam
Tel: +31 (0)20-7220960

Divide