• Binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Klantenservice tel: 020 7220960
  • Lid van Thuiswinkel Waarborg
Nederlands
Categorieën
Uw filters


Vragen

  • 1. Wat zijn de garantievoorwaarden?
    Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing.
    Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
    Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie. Deze klacht nemen wij te allen tijde in behandeling en wij bieden hiervoor direct een passende oplossing.
    Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dient u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden door ons niet in behandeling genomen.

    Onder deze garantie vallen niet:
    • Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik
    • Defecten en slijtage welke niet te verwachten zijn bij normaal gebruik
    • Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten
    • Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud
    • Verkleuring of afgeven van schoenen aan andere producten
    • Ritsen, studs, kraaltjes en overige applicaties
    Zie ook onze Algemene Voorwaarden


  • 2. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in één van de filialen?
    Je kunt je bestelling in een van onze filialen afhalen. Je kunt hiervoor kiezen als je je order afrond tijdens de bestelprocedure. Je dient deze dan wel direct online te betalen of je kiest voor achteraf betalen met Klarna.
    Houd er wel rekening mee dat het afhalen in de filialen langer kan duren dan bezorging bij je aan huis. We hebben ongeveer 3 tot 4 werkdagen nodig voordat je bestelling in het filiaal klaar staat. Je ontvangt, wanneer de bestelling klaar staat, van ons een bericht per e-mail met daarin je afhaalbewijs.

    Wil je liever een artikel reserveren in onze winkel, maar het ter plekke pas afrekenen, dan kun je dit beter telefonisch bespreken met het filiaal naar keuze. Voor alle contact gegevens van de filialen klik hier.



  • 3. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    Via iDeal: iDeal koppelt u direct aan uw internetbankierprogramma. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank of Friesland Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Uw betaling wordt direct verwerkt en wij zullen uw bestelling meteen verzenden.

    Klarna:
    Via Klarna bieden wij u de mogelijkheid aan om achteraf te betalen. Na het plaatsen van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de betaling van uw bestelling te voltooien. Wanneer u gebruik maakt van Klarna dient u per bestelling €1,95 te betalen, het bedrag wordt bij retourneren niet teruggestort.

    Heeft u vragen over een betaling of wordt uw bestelling niet goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via het telefoonnummer 020-8082852 of u kunt uw vraag stellen via de chat op klarna.nl/klantenservice. Klarna is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Voor meer informatie kunt u kijken op www.klarna.nl

    Creditcard via Ogone:
    Ogone is een betaaloplossing die ontworpen is voor de elektronische handel. Wanneer u wilt betalen met uw creditcard van Visa of Matercard kiest u bij betalingen voor creditcard. Zodra u heeft aangegeven tot betaling te willen overgaan, leidt de webshop u verder naar de website van Ogone. Ogone verzamelt alle nodige informatie en verwerkt de betaalvraag. Na verificatie van de betaling brengt Ogone ons op de hoogte en leidt u terug naar de webshop.

    Als online betalen niet lukt:
    U heeft een order online heeft geplaatst, maar de betaling is niet gelukt dan kunt u uw orderbevestiging die u van ons per mail heeft ontvangen naar webshop@manwood.nl. mailen met daarin uw wens om per bank te betalen - wij sturen u dan onze bankgegevens toe. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij tot verzending overgaan.

    Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW


  • 4. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Indien je je bestelling wilt annuleren, verzoeken we je zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Als de bestelling al verzonden is kunnen we deze helaas niet meer annuleren.


  • 5. Verzenden jullie ook onder rembours?
    Wij verzenden helaas geen artikelen onder rembours.
Divide